Forum www.harrypoterr.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.harrypoterr.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.harrypoterr.pl
harry poterr
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Pomoc do gry!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.harrypoterr.pl Strona Główna -> REKSIO I UFO Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Pomoc do gry!
Autor Wiadomość
norbi
bardzo dobrze czaruję



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:13, 13 Gru 2009    Temat postu: Pomoc do gry!
 
To wszystkie wskazówki do RIU.

EPIZOD I

Idziemy w stronę kurników.
Klikamy na Buraki.
Teraz musimy pozbyć się wszystkich 20 statków kosmicznych. Kierujemy myszką. Rzucamy lewym przyciskiem myszy. Jeśli Kosmici zjadą pod jakiś kurnik zbyt nisko i uprowadzą kurę wezwą 5 dodatkowych statków.
Po pokonaniu kosmitów rozmawiamy z Kogutem.

EPIZOD II

Wchodzimy do warsztatu za Kogutem.
Aby obejrzeć projekt Wajhadłowca najeżdżamy myszką na zwinięty plakat.
Przedmioty znajdujemy we wszystkich planszach do jakich teraz mamy dostęp.
Budujemy od dołu do góry.
Po zbudowaniu na koniec bierzemy z warsztatu linę i związujemy.
Bo budowie gadamy z Kogutem i Kretesem.

EPIZOD III

Klikamy na Kretesa.
Teraz musimy wykonać zadanie w rodzaju różnic.
Aby wykonać zadanie oba obrazki muszą wyglądać tak samo.
Aby je zmienić klikamy na różne rzeczy na obrazkach aby się zmieniły.
Każda rzecz na obrazku musi wyglądać tak samo.
Po rozwiązaniu zagadki jedziemy dalej.
Klikamy na drogę którą poleciało Ufo.
Teraz musimy dolecieć do układu Kurana.
Sterujemy strzałkami na klawiaturze(oprócz strzałki w lewo).
Na górze są 2 paski:
Pierwszy(ten co ma obok obrazek z wajhadłowcem) przedstawia energie wajhadłowca. Więc należy uważać na przeszkody. Takie jak: Zli ludzie z różnych planet.
A drugi pasek przedstawia energie Dizla.
Aby ją uzupełnić podlatujemy nad planetę na której jest wieś.
Po tej zagadce lecimy dalej.

EPIZOD IV

Teraz musimy uwolnić Reksia z lin.
Klikamy na różne rzeczy aby się zmieniły przewróciły w inną stronę i takie tam.
Przydatny będzie Dizel(najpierw musimy go uwolnić z pralki. Do tego przyda się piecyk.
Po uwolnieniu Reksia idziemy w Lewo.
Rozmawiamy z Molly.
Możemy sobie pooglądać różne kolorowanki o Reksiu klikając na stół po prawej stronie na dole.
Klikamy na dziurę w podłodze.
Po krótkiej rozmowie klikamy jeszcze raz.
Teraz musimy przejść 2 etapy podziemi.
Gdy coś się nam stanie klikamy na pomarańczową strzałkę po prawej stronie na dole. Aby spróbować jeszcze raz.
Uważamy na roboty. Możemy ich uniknąć przy pomocy dynamitu i Kamieni.
Aby przejść na następny etap przechodzimy przez drzwi z pomarańczową strzałką.
Po przejściu labiryntu rozmawiamy z Kretonami.
Po powrocie idziemy drzwiami po prawej stronie.
Rozmawiamy z Kretonami.
Wracamy drzwiami po lewej.
Klikamy na chlebki po lewej stronie.
Wracamy do Kretonów.
Dajemy im Pilnik.
Klikamy na małego Kreta 2 Razy.
Na koniec na wajhadłowiec.

EPIZOD V

Klikamy na drogę u góry.
Gadamy z Ciapciulepcim po prawej stronie. Aż da nam list.
Klikamy na kolejną drogę u góry.
Teraz musimy przejść przez kolejny labirynt.
Sterujemy strzałkami.
Jeśli się skujemy wracamy na początek etapu.
Aby się wspinać po drabinie: gdy jesteśmy pod nią wciskamy strzałkę w górę.
W tym labiryncie znajduje się różowe zioło. Bierzemy ją.
Po przejściu tego labiryntu idziemy drzwiami po lewej stronie u góry.
Tu znajdziemy też jedno zioło bierzemy je i przechodzimy drzwiami po lewej stronie tego labiryntu.
Rozmawiamy z indykiem.
Wracamy do poprzedniego labiryntu.
Wracamy do pomieszczenia z czterema drzwiami.
Po prawej stronie są 2 drzwi których jeszcze nie wypróbowaliśmy.
W obu znajdują się labirynty z dwoma ziołami.
Gdy je zbierzemy wracamy do pomieszczenia z 4 drzwiami.
Idziemy drzwiami po prawej stronie na dole.
Na końcu tego labiryntu są drzwi.
Idziemy nimi.
Dajemy list indykowi.
Wracamy do indyka w pieczarze.
Wrzucamy do kotła zioła w kolejności: BUMBEDAL, RAMBEDAL, BUMBUMEA, GUPIDAMIS, GUPIDULA, RAMBODULA.
Jak się nazywają każde z tych ziół. Napisane jest na ścianach w każdej z czterech labiryntów.
Po wrzuceniu. Wracamy do wioski w któej byliśmy najpierw.
Dajemy kociołek ciapciulepcim.
Klikamy na Kretesa.
Teraz czeka nas trudne zadanie: Musimy wrzucić wszystkie kamienie do podziemi.
Przeszkody to te ściany.
Gdy już zburzymy mur klikamy na duży klucz.
Po filmiku klikamy na schody.
Gadamy z Kretonem.
Wracamy.
Idziemy w prawo.
Rozmawiamy z Kretonem małym.
Wsiadamy do statku.

EPIZOD VI

Klikamy na drogę u góry.
Przechodzimy przez labirynt.
Klikamy na kartkę na namiocie.
Idziemy drogą po lewej stronie.
Klikamy na twierdzę.
Teraz mamy do wyboru otwarcia drzwi trzy sposoby.
Otwieranie za pomocą dzwigni.
Klikanie na Kretesa aż powie o Pizzy.
Otwarcie za pomocą małego Guziczka po lewej stronie.
Po wejściu Rozmawiamy najpierw z kotem a następnie żabą.
Klikamy na drzwi po prawej stronie.
Wybieramy swój statek na wyścig.
Ścigamy się na pięć okrążeń.
Po wygraniu idziemy drzwiami u góry.
Po rozmowie idziemy w prawo.
Rozmawiamy z Kotem.
Idziemy drogą za namiotami.
Klikamy na radia.
Aby pozbyć się czerwi najeżdżamy myszką na lebiotkę którą zaczynają jeść.
Gdy zjedzą wszystko zaczynamy od początku.
Po wygranej gadamy z kotem.
Wracamy do wajhadłowca.

EPIZOD VII

Klikamy na schody.
Klikamy na Lebiotkę.
Wracamy do Molly.
Klikamy na Drzwi po lewej stronie.
Teraz musimy przejść przez plac.
Na placu jest wielu żołnierzy Kuratora.
Nie możemy się z żadnym spotkać.
Po przejściu placu klikamy na drzwi.
Klikamy na liczby: 2,2,8,8.
Wciskamy zieloną literę V
Klikamy na Papugi aż zawołają strażników.
Klikamy na statek wyglądający jak czajnik gdy strażnicy zostaną zagapieni.

EPIZOD VIII

Idziemy w Lewo.
Teraz musimy przejść przez labirynt. Kilka wskazówek:
.Uważamy aby się nie spotkać z kuratorem.
.Najpierw musimy dojść do specjalnej karty i ją zdobyć.
.Potem znalezdz mostek dowodzenia jajem.
Po labiryncie musimy ustawić kurs jaja na słońce.
Po ustawieniu spotykamy się z Kuratorem.
Gadamy z nim. Opuszczamy jajo.
Teraz musimy odkurzyć jajo z kur.
Strzelamy spacją.
Strzelamy do jajfarterów aby nie dorwały odkurzacza.
Po uratowaniu wszystkich kur oglądamy zakończenie.

KONIEC



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.harrypoterr.pl Strona Główna -> REKSIO I UFO Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy