norbi
bardzo dobrze czaruję
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:16, 11 Gru 2009 Temat postu: Pomoc do gry! |
|
|
Proszę. Wszystkie wskazówki do gry.
EPIZOD I
Klikamy na samym dole jest deska. Gdy Krabikowi się otworzy most Klikamy na mewę. Aby podskoczyła i nie zrzuciła krabika z deski. Wtedy szybko klikamy na deskę(tą samą co najpierw) Aby otworzył się most w drugą stronę. I tak dalej robimy aby krabik doszedł na samą górę do liny na której wisi Reksio i ją ściął.
Klikamy na różne dziwne rzeczy leżące obok stojącego na kamieniu Reksia.
Budujemy latawiec. Klikamy w kolejności na: dwa patyki. ośmiorniczkę. płótno. cztery śrubki(są trochę małe). trzy jasno-brązowe linki. Długi sznur. i na końcu ogon.
Klikamy na wyspę.
EPIZOD II
Bierzemy butelkę z mapą pływającą w wodzie. Idziemy w lewo.
Poznajemy robinsona. Dajemy butelkę na patyk.
Pokazujemy robinsonowi mapę z butelki.
Teraz musisz rozpalić ognisko. Klikamy kilka razy na Piptaszka dopóki nie i nie ściągnie okularów.
Gdy ognisko zostanie rozpalone Klikamy na mapę.
Aby rozpalić mapę klikamy na pola w odpowiedniej kolejności. Gdy się jednak namęczymy Robinson da nam dodatkową mapę.Wystarczy się z 2 razy skuć.
Gdy już mamy mapę klikamy na klucz wiszący przy Robinsonie.
Warunkiem otrzymania klucza jest wyłapanie gęsi Robinsona.
Gdy będziemy gotowi na wykonanie zadania klikamy na klucz drugi raz.
Łapanie gąsek jest łatwe. Wystarczy klikać na nie gdy się wysuwają z krzaków.
Po otrzymaniu klucza wracamy na plażę i wyruszamy do dżungli.
EPIZOD III
Teraz musimy przejść trzy etapy skakania po żółwiach i krokodylach.
Kilka wskazówek:
.Nie stoimy zbyt długo na jednym żółwiu gdyż może nas zrzucić.
.Uważamy na węże zsuwające się z góry.
.Unikamy krokodyli(ale w 2 i 3 planszy musimy na nich postawić stopę).
EPIZOD IV
Rozmawiamy z wodzem.Klikamy na most po prawej stronie na dolę.
Teraz musimy pokonać piratów. Klikamy na kokosy u góry w odpowiednim momencie aby spadły na pirata.
UWAGA! Kokosów do zbijania jest tyle samo ile piratów atakujących! Gdy zmarnujemy kokosa już mamy ich za mało. Ale możemy tego uniknąć zbijając 2 piratów jednym kokosem.
Po pokonaniu wszystkich piratów Rozmawiamy z wodzem.
Idziemy do góry rozmawiamy z wielkim kurczakiem.
Wracamy do wioski. Wchodzimy do domu po prawej stronie na dole(przy moście)
Rozmawiamy z królewną.
Wracamy do wioski.
Klikamy na kury zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Wracamy do królewny i rozmawiamy z nią kolejny raz. A nawet dwa.
Wracamy do wioski idziemy do góry i klikamy na deskę z drabinką.
Teraz łowimy perły. Aby wyłowić jakąś najeżdżamy na nią myszką. Unikamy wszystkiego co może nas dotknąć(bo stracimy szansę) a mamy ich 5.
Pamiętaj że nabieranie powietrza też jest ważne! Jeśli zabraknie nam go pod wodą wynurzysz się. Ale nie stracisz szansy. Aby nabrać powietrza wypływamy do góry.
Gdy już złowimy wszystkie perły oddajemy jej perły.
Dajemy nagrodę wielkiemu kurczakowi. Ruszamy na most.
EPIZOD V
Rozmawiamy z kapłanem. Odpowiadamy na 5 jego zagadek.(banalnych).
Po odpowiedziach na wszystkie pytania wchodzimy do wulkanu otwartymi drzwiami.
EPIZOD VI
Bierzemy pochodnię.
Idziemy w lewo.
Teraz musimy przejść przez mały labirynt.
Pamiętaj jeśli wrócisz poprzednimi drzwiami. Nie trafisz tam gdzie byłeś poprzednio.
Teraz musimy przejść morze lawy. Skaczemy po kamieniach jak w epizodzie III.
Ale tutaj obowiązują inne zasady:
Musimy skakać po skała w odpowiedniej kolejności.
Kolejność mamy narysowaną na ścianach w poprzedniej planszy(tam gdzie chodziliśmy z pochodnią)
Najlepiej je przerysować.
Jednak przerysowanie tego nie jest takie łatwe. Zobaczysz.
Po przedostaniu się przez morze lawy przechodzimy przez niebieskie drzwi.
EPIZOD VII
Na pierwszym moście uważamy na zsuwające się z góry pająki. Uważamy też na nietoperze.
Jeśli natrafimy na jakąś przeszkodę wracamy na początek.
Na następnym moście uważamy na ogniste fale.
Po przejściu obu mostów przechodzimy przez kolejne drzwi.
EPIZOD VIII
Wchodzimy do UFA
Teraz musimy dostać się na samą górę. Sterujemy myszką.
Uważamy na UfoKury.
Aby wjechać windą wyżej wchodzimy na nią gdy jest na dole.
Gdy wejdziemy na teleport przenosimy się w inne miejsce.
Gdy dojdziemy na samą górę do dziwnej maszyny wkładamy wtyczkę do gniazdka co pozwoli nam ją uruchomić.
Teraz strzelamy z działa na kamienie które zasypały wyjście.
Przyciski na dole sprawiają że celownik mniej się rusza.
Ostatni przycisk przywraca domyślne trzęsienie się celownika.
Po strzelaniu wracamy przez ufo i wychodzimy z niego.
Wychodzimy drzwiami z wulkanu.
EPIZOD IX
Musimy utworzyć hasło które powiedzą Papugi. Klikamy na nie w odpowiedniej kolejności.
Gdy na jakąś klikniemy wypowie część zaklęcia.
Należy ułożyć hasło:
DO STU BECZEK ZWIETRZAŁEGO GROCHU SEZAMIE UPARTY OTWÓRZ SIĘ WRESZCIE!
Po ułożeniu zaklęcia wchodzimy otwartymi drzwiami.
Teraz musimy kliknąć na skrzynię ze skarbem. Skrzynie wirują.
W jednej ukryty jest skarb. W dwóch pozostałych Kretes i Kościotrup.
Po znalezieniu skarbu wychodzimy.
EPIZOD X
Klikamy najpierw na mapę a potem na dwa robale. Teraz przechodzimy przez statek piratów.
Jest to podobny labirynt jak w epizodzie I.
Klikamy na różne rzeczy aby się może zmieniły i takie tam.
Gdy klikniemy na Reksia na chwilę zapatrzy piratów majtka i sokole oko.
Po dotarciu do zastępcy kapitana oglądamy filmik końcowy.
KONIEC
Post został pochwalony 2 razy |
|
|